קנצלר אוסטריה: "עלינו להילחם בברבריות"

שלמה ריזל No Comments on קנצלר אוסטריה: "עלינו להילחם בברבריות"

ראש הממשלה נתניהו לקנצלר אוסטריה נהאמר: "אלה הזוועות הנוראיות ביותר שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה – זה גרוע מדאעש". הקנצלר: "זו ברבריות. זה בלתי ייאמן. עלינו להילחם״

צילום: אבי אוחיון /לע״מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

וידאו: עומר מירון /לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש יום (רביעי) עם קנצלר אוסטריה קארל נהאמר, בקריה בתל אביב.

ראש הממשלה נתניהו בפתח הפגישה: "אני מודה לך קנצלר על שהגעת לפה. זו הבעת תמיכה בלתי מסויגת בישראל. זוהי שעתנו האפלה, והתמיכה שלכם חשובה; כיוון שזהו מאבק של הציוויליזציה נגד הברבריות, וישראל נלחמת במאבק למען הציוויליזציה. אני יודע שאתה תומך בכך. תודה שהגעת״.

קנצלר אוסטריה נהאמר: ״כן, בהחלט. זו הסיבה שאני פה, כמו עמיתי ראש הממשלה מהרפובליקה הצ'כית. כיוון שאנו עומדים לצדה של ישראל, אנו חולקים את אותם הערכים והמאבק המשותף נגד הטרור חשוב כעת מאי פעם״.

רה"מ נתניהו הוסיף: ״זוהי ברבריות. אלה הזוועות הנוראיות ביותר שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה. זה גרוע מדאעש״.

קנצלר אוסטריה נהאמר השיב: ״כן, זו ברבריות. זה בלתי ייאמן. לכן עלינו להילחם״.

בפגישה השתתפו מהצד הישראלי: השר לעניינים אסטרטגיים, ר׳ המל״ל, ר׳ הסגל, חה״כ בועז ביסמוט, המזכ״צ, היועץ המדיני ושגריר ישראל באוסטריה. מצד אוסטריה השתתפו בין היתר: היועצת המדינית, מזכ״ל לענייני חוץ, חבר המועצה הלאומית מרטין אנגלברג ושגריר אוסטריה בישראל.

מתחילת המלחמה קיים רה"מ נתניהו 18 פגישות מדיניות, מתוכם 11 מנהיגי מדינות: 3 נשיאים – ארה"ב, קפריסין, צרפת, 2 קנצלרים – גרמניה, אוסטריה ו-6 ראשי ממשלה – רומניה, בריטניה, איטליה, יוון, הולנד, צ'כיה.

בנוסף, נפגש נתניהו עם 7 מנהיגים אחרים – מזכיר המדינה של ארה"ב (נפגשו פעמיים), מזכיר ההגנה של ארה"ב, נשיאת נציבות הא"א, משלחת מנהיג הרוב בסנאט, מושל קליפורניה, משלחת בראשות הסנטור לינזי גרהאם.

הקנצלר האוסטרי נפגש הערב גם עם ראש האופוזציה יאיר לפיד. במהלך פגישתם עידכן הקנצלר את לפיד כי בעקבות המתקפה על ישראל ב-7.10 הוא החליט כי כל אדם אשר יצעק את הקריאה ״מהנהר לירדן״ (הנתפסת כקריאה לרצח של ישראלים) ברחובות אוסטריה ייחשב כמי שעבר עבירה פלילית ויובא בפני בית משפט.



0 תגובות